ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در دزفول

خورنا: با حضور دو گروه کارشناسی از بانک ها و شرکت های بزرگ سرمایه گذاری کشور در دزفول ، ظرفیت های سرمایه گذاری در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرمایه گذاران بخش خصوصی روز دوشنبه به دعوت شهرداری دزفول وارد این شهر شده و از جاذبه های گردشگری ، تفریحی ، باستانی و زیارتی این شهرستان دیدن کرده و از نزدیک قابلیت های سرمایه گذاری در زمینه های مذکور را بررسی کردند.

مسوول روابط عمومی شهرداری دزفول گفت: این سرمایه گذاران در سفر به دزفول از پروژه قائم ، پارکینگ طبقاتی ، پارکینگ نیایش و نیز پارکینگ دروازه دیدن کرده و ظرفیت های تفریحی و گردشگری این شهر را مورد ارزیابی کارشناسی قرار دادند.

ˈامیر قنبرزاده ˈ افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی پس از دیدار از مناطق مختلف شهرستان دزفول ، در نشستی با شهردار دزفول راهکارهای سرمایه گذاری در پروژه های عمران شهری ، تفریحی و تجاری را بررسی کردند.

شهرداری دزفول برای اجرای طرح های عمران شهری ، تفریحی و گردشگری زمینه برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را فراهم کرده است.

دزفول با وجود رودخانه دز و ساحل زیبا و منحصر بفرد این رودخانه ، آثار باستانی متعدد دارای جذابیت خاص گردشگری است که با سرمایه گذاری در این بخش می توان اقتصاد منطقه را متحول کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *