بندر امام خمینی مهیای استقبال از میهمانان نوروزی است

خورنا: بخشدار بندرامام خمینی از آمادگی این شهرستان در استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.

جمشید حمایتی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بندر امام خمینی دارای قابلیت و پتانسیل های فراوانی در امر گردشگری است و همین امر از این بندر، ایرانی کوچک ساخته است.

وی اظهار کرد:  در همین راستا ستاد استقبال از میهمانان نوروزی از اول دی ماه سال جاری تشکیل شد و با برنامه ریزی و تشکیل زیر مجموعه های مختلف مصوباتی داشته ایم که در هر زمینه برنامه های مدونی را جهت برگزاری هر چه بهتر استقبال از میهمانان نوروزی برگزار کنیم.

بخشدار بندرامام خمینی با بیان اینکه  مسئولیت این ستاد به عهده شهردار است، افزود: به منظور ایجاد محیطی امن و آرامش خاطر و بالا بردن سطح رضایتمندی دو محل برای اسکان میهمانان نوروزی با امکانات مجهز خدماتی، رفاهی و تفریحی در پارک ساحلی و پارک خلیج فارس در سطح شهر پیش بینی شده است.

حمایتی به استقبال از میهمانان نوروزی در سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم استقبال خوبی از میهمانان نوروزی داشته باشیم که تقریبا دو میلیون نفر از مجتمع ها و بندر بازدید کردند.

وی عنوان کرد: البته به جز دو مرکز خلیج فارس و پارک ساحلی که به عنوان پایلوت ستاد استقبال میهمانان نوروزی مهیا است تعداد ۱۶ مدرسه درجه یک و نوساز با کلیه امکانات و تجهیزات خدماتی مناسب برای پذیرش میهمانان در شهر بندر امام در نظر گرفته شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *