رسانه‌ ملی!، فولاد خـوزسـتـان را نماینده فوتبال ایران نمی‌ داند +سند

خورنا: صداوسیما در اعلام پخش برنامه‌های زنده مسابقات فوتبال در هفته جاری، مسابقه فوتبال تیم فولاد خوزستان با الجیش قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا را حذف کرد!
به گزارش بهار نیوز، صداوسیما در اعلام پخش برنامه‌های زنده مسابقات فوتبال در هفته جاری، مسابقه فوتبال تیم فولاد خوزستان با الجیش قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا را حذف کرد!20355_428در لیست برنامه‌های این شبکه که در سایت ورزش۳ نیز قابل مشاهده است و تصویر آن را در کنار این خبر می‌بینید در حالی که سیما دیدارهای ۳ نماینده دیگر فوتبال ایران در این مسابقات (استقلال- تراکتورسازی و سپاهان) را به صورت مستقیم پوشش می‌دهد، اما هیچ اشاره‌ای به پخش دیدار تیم محبوب خوزستانی که در حال حاضر صدرنشین لیگ‌برتر ایران نیز می‌باشد، نکرده است!به نظر می‌رسد مسوولان ورزش رسانه آقای ضرغامی، تیم فولاد را به عنوان نماینده ایران در این مسابقات به رسمیت نمی‌شناسد!همزمان با این اقدام، برخی از سایت‌های زرد که عوامل آنها عمدتا دلالان بدنام آشنای فوتبال ایران می‌باشند اخیرا فضاسازی ناجوانمردانه‌ای را علیه این تیم محبوب و ریشه‌دار آغاز کرده‌اند. در همین رابطه بختیار رحمانی، کاپیتان تیم فولاد به خبرنگار بهارنیوز گفت: متاسفانه در رسانه ها شایستگی بالای تیم فولاد به چشم نمی‌آید ولی قهرمانی به حرف زدن نیست و باید عملکرد یک تیم این امر را ثابت کند.

بختیار رحمانی پیش از سفر امروز اعضای فولاد به قطر برای برگزاری اولین دیدار در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: تیم ما از نظر روحی و جسمانی شرایط خوبی دارد و در چند بازی آخر لیگ نیز تیم ما نشان داد که به شرایط ایده‌آل رسیده است و با شرایط خوبی برابر تیم قطری به میدان می‌رویم. وی افزود: تیم ما برای حضوری خوب در رقابت های آسیایی و کسب مقام قهرمانی در مسابقات لیگ برتر مصمم است و امیدواریم حاصل زحمات خود را به زودی ببینیم.کاپیتان تیم فولاد خوزستان ادامه داد: فاصله چندانی باقی نمانده تا بتوانیم ثمره تلاش خود را ببینیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم ولی باید توجه داشته باشیم که هفته های سرنوشت سازی را پیش رو داریم.

وی بیان کرد: متاسفانه در رسانه ها فولاد به چشم نمی آید ولی قهرمانی به حرف زدن نیست و باید عملکرد یک تیم این امر را ثابت کند. تیم ما از هر نظر نشان داده که از خیلی تیم های دیگر لیگ برتر و با جایگاهی که دارد این قابلیت را ثابت کرده است. تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان فوتبال ایران در در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الفتح عربستان، بنیادکار ازبکستان و الجیش قطر همگروه است. فولاد باید روز سه‌شنبه همین هفته ششم اسفند در قطر به مصاف الجیش برود.