اختصاص ۴۳ آموزشگاه در اندیمشک به اسکان مسافران نوروزی

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک از اختصاص ۴۳ آموزشگاه در این شهرستان به اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

بهرام سپهریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: ۴۳ آموزشگاه با ۳۵۷ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد مدارس یک‌صد و ۴۱ آموزشگاه درجه «الف» با امکانات کامل نظیر تلویزیون و یخچال، ۲۰۰ آموزشگاه درجه «ب» و ۱۳ آموزشگاه نیز درجه «ج» هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک تصریح کرد: با توجه به اینکه این شهرستان ورودی استان محسوب می‌شود همه ساله میهمانان زیادی به این شهرستان وارد می‌شوند لذا به همین منظور ستاد استقبال از میهمانان نوروزی این اداره تشکیل و تمام تمهیدات لازم برای این امر پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: اردوگاه شهدای دانش‌آموز اندیمشک به عنوان یکی از بزرگترین اردوگاه‌های کشور نیز با ۳۰۰ تخت و همچنین آشپزخانه و ۱۰ سوئیت و امکانات مناسب تفریحی و رفاهی در کنار رودخانه دز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است.

سپهریان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که ادارات و اعضای ستاد تسهیلات سفر با همکاری آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین متولی اسکان میهمانان نوروزی زمینه خدمت‌رسانی به مسافران وارد شده به شهرستان را فراهم آورند.