تامین ۲۰۰۰ نهال برای کاشت در مدارس آبادان

خورنا: مسئول مشارکت‌های آموزش و پرورش آبادان خواستار تامین دو هزار اصله نهال برای کاشت در مدارس این شهرستان در روز درختکاری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هادی علوانی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان که با حضور همه اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن روز درختکاری در ۱۵ اسفند و برای کاشت دو هزار اصله نهال در مدارس این شهرستان به مناسبت این روز از شهرداری درخواست تامین این نهال‌ها را داریم.

وی افزود: این نهال‌ها توسط دانش‌آموزان و معلمان در ۶۰ مدرسه آبادان کاشته خواهد شد.

مسئول مشارکت‌های آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: همچنین باتوجه به اینکه در روز ۱۸ اسفند ماه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبادان برگزار می‌شود از همه مسئولان می‌خواهیم تا در این جشنواره حضور داشته باشند.

علوانی تصریح‌کرد: تشکیل جلسه کارگروهی برای کیفیت‌بخشی مراسم جشن نیکوکاری با حضور سازمان‌های حمایتی از دیگر موارد درخواستی است.

وی اضافه‌کرد: یکی دیگر از مواردی که در جشن نیکوکاری باید درنظر داشت این است که کمک‌های حاصل از این جشن به مدارس روستایی و مدارسی که در حاشیه شهر قرار دارند اختصاص داده شود.

مسئول مشارکت‌های آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: باتوجه به در پیش بودن هفته امور تربیتی و حضور ۳۰۰ نفر از مربیان تربیتی به این مناسبت از امور صنفی خواسته می‌شود در زمینه پذیرایی اقدامات لازم را انجام دهد.

علوانی افزود: تامین باکس، سطل و کیسه زباله برای ۱۳۰ مدرسه میزبان مهمانان نوروزی در آبادان توسط شهرداری، همکاری اداره آبفا برای رفع خارج از نوبت گرفتگی فاضلاب مدارس میزبان مهمانان نوروزی و همکاری شهرداری برای شست‌وشو و آماده‌سازی مدارس برای استقبال از مهمانان از دیگر درخواست‌های دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش است.