گردهمایی شاعران آبادان در کافه شازده کوچولو + تصاویر

خورنا: مجری جلسه آرزو کرد همه حاضران هوای تازه استنشاق کنند و در اولین روز از آخرین ماه سال حال خوبی داشته باشند.
DSC00977

شاعران آبادان از طیف های مختلف، عصر پنج شنبه گردهم آمدند تا پس از مدت ها ساعت هایی پربار از شعر  و ترانه بسازند. به گزارش آبادان امروز، در این نشست که به دعوت مدیریت کافه کتاب شازده کوچولو برگزار می شد، ماندانا صادقی، مجری جلسه آرزو کرد همه حاضران هوای تازه استنشاق کنند و در اولین روز از آخرین ماه سال حال خوبی داشته باشند.

DSC00996

صادقی با اشاره به خوش بینی خود از همه حاضران خواست نیمه پر لیوان را ببینند و در آن محفل خوش بگذرانند.
داریوش معمار، شاعر، نویسنده و ناشر آبادانی حاضر در جلسه نیز گفت: این اولین بار پس از سال‌هاست که بیشتر چهره‌های شناخته شده در عرصه شعر و ادبیات در چنین محفلی گرد آمده‌اند. وی ابراز امیدواری کرد که این دست نشست‌ها ادامه دار باشد.

DSC01001 DSC01010 DSC01014

ناصر ندیمی، رئیس انجمن شعر آبادان نیز حضور جامعه هنر را در فضایی صمیمی به فال نیک گرفت و گفت: حضور چهره‌های شاخص از بیشتر شاخه‌های هنر در این محفل لذت بخش است، امیدوارم همواره این صمیمیت حفظ شود.
محمد نعامی پوران نیز ادامه دار بودن این نشست را در گرو حمایت شاعران دانست و آن محفل را رسمابا نام «پنجشنبه شعر» به حاضران معرفی کرد.
نام‌های اشاره شده در گفته‌های خود مشترکا به این نکته اشاره کردند که، تا کنون فعالیت انجمن‌ها منحصر شده بود به برنامه ریزی و حمایت‌های دولتی، و برگزاری یک برنامه مستقل این چنینی را به فال نیک گرفتند.جمعی از شاعران خرمشهری نیز میهمان این نشست بودند.

DSC01047 DSC01059 DSC01071 DSC01077مسعود ضرغامیان، حامد ابومعرف، رقیه مفاخری، کورش کرمپور، ناص ندیمی، فرهاد دهقانپور، مریم اخضری، محمد بم، محمد نعامی پوران، آرش قلعه‌گلاب، داریوش معمار، روژان علامه‌زاده، هانی ایل‌بیگی، فاطمه جمعه‌شاد، حسن انوری، سیمین رستگارپور، محمد ایمانی و ماندانا صادقی در این نشست نیز شعر خواندند.

یکی از نکات قابل توجه در این نشست، نمایشگاه کتاب کتابفروشی «الفبا» در حاشیه مراسم شعرخوانی بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی چرا بروز رسانی نمیکنید
  • مازندران سلام جای خالی خانم فاطمه عبیشاوی حیف شد شاعره ایی که زمان جنگ مهمان قایمشهری ها بدند اشعار خوبی داشت از مازندران انجمن را پیگیرم نام ایشان را نمی بینم