آغاز توزیع سبد کالا به مشمولان جدید از امروز

خورنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع سبد کالا به مشمولان جدید از امروز با اولویت خانوارهای بالای ۴نفر، در مراکز توزیع این استان آغاز می‌شود.

رحمن کرمی امروز در گفت‌و گو با فارس، با اعلام این خبر افزود: دور جدید اعطای سبد کالا به مشمولان جدید در واقع ادامه همان مرحله نخست است که تا پایان اسفند ماه نیز ادامه خواهد یافت. مشمولان جدید، از امروز می توانند سبد خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مشمولان جدید می توانند بعد از کسب اطمینان از اختصاص سبد کالا به آنها، با همراه داشتن کارت ملی و کارت بانکی که یارانه به آن واریز می شود، به مراکز توزیع سبد کالا مراجعه کنند.

کرمی گفت:‌ در این  مرحله بیمه شدگان تامین اجتماعی که چهار نفر به بالا تحت تکفل دارند و همچنین مستمری بگیران تامین اجتماعی سبد کالایی می‌گیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری افزود: عرضه سبد کالا تا پایان اسفندماه امسال تمدید شد و کسانی که تاکنون موفق به دریافت سبد کالای حمایتی دولت نشده‌اند می‌تواند به فروشگاه‌های عرضه کننده مراجعه کنند.

به گفته وی، در مرحله اول کارکنان دولت، فرهنگیان، نیروهای مسلح، بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی با دریافتی کمتر از ۵۰۰ هزار ریال مشمول دریافت این سبد کالا شدند.