توسعه فرهنگی یکی از زیربنایی‌ترین مسائل در دانشگاه آزاد اسلامی است

خورنا: معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه فرهنگی یکی از زیربنایی‌ترین مسائل توسعه بوده که در دانشگاه آزاد اسلامی به آن به شکل جدی توجه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام علی عسگری در مراسم معارفه و تودیع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی میراث امام (ره) بوده که با وجوهات امام (ره) آغاز و الان به رشد و بالندگی رسیده و یک تجربه بزرگ برای جهان بوده و بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری در دنیا در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی در ادامه افزود: از راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت می‌توان توسعه دانشگاه در خارج از کشور را نام برد و همچنین تبدیل دانش به فناوری که پاسخی شایسته به فرمایشات رهبری بوده و از راهبردهای مهم است.

عسگری به اهمیت توسعه فرهنگی در کشور اشاره و تصریح کرد: توسعه فرهنگی یکی از زیربناییترین مسائل توسعه، بوده که در دانشگاه آزاد اسلامی به آن به شکل جدی توجه شده است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: باید از سرمایه‌های فرهنگی مراقبت کرد.

وی دیگر راهبرد‌های دانشگاه آزاد اسلامی، گسترش واحدهای مجازی نام برد و گفت: از راه‌های جدی جذب دانشجو به ویژه در تحصیلات تکمیلی گسترش واحدهای مجازی است که با پژوهش محوری و توجه جدی به تحقیق باید به آن نگاه کرد.

وی در مورد جایگاه دزفول در عرصه دانشگاه آزاد اسلامی ابراز داشت: دزفول برآمده از اراده عاشقانه و اراده با استقامت ایرانی بوده و همچنان سرزنده و بالنده به پیش رفته و دانشگاه آن نیز به سمت توسعه و جامع شدن پیش رفته و خواهد رفت.

عسگری افزود: ارتقای گروه اعضای هیئت علمی یکی از راهبردهای مهم این دانشگاه است که راه اندازی شورای راهبردی بانوان فرهیخته، از جمله این راهبرد‌ها است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مورد تودیع و معارفه روسا نیز گفت: پست‌های اعتباری هویت انسان را به تصویر کشیده در صورتی که انسان خدایی به دیده تکلیف به این عنوان نگاه می‌کند.

گفتنی است در این مراسم حکم ناصر سراج خرمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اهدا و از خدمات ارزنده کریم رضادوست رئیس قبلی این واحد تقدیر به عمل آمد.