لزوم توجه جدی مسئولان خوزستان به وضعیت اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان

خورنا: عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان گفت: مسئولان استان باید هر چه بیشتر وضعیت اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران، به ویژه در این شهرستان را مورد توجه قرار دهند.

ناصر حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: مسئولان استان باید هر چه بیشتر وضعیت اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران، به ویژه در این شهرستان را مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در برخی ارگان‌‌ها، سازمان‌ها و ادارات استانی شاهد بی‌عدالتی در استخدامی‌ها هستیم که این وضعیت در خور شان خانواده‌های شهدا و رزمندگان نیست.

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان تصریح کرد: بسیاری از این خانواده‌ها هستند که با مشکلات مالی و اشتغال زیادی دست و پنجه نرم کرده و به حدی آبروداری می‌کنند که مبادا کسی از حال و روز آنان باخبر شود اما سوال اینجاست که مسئولان که به خوبی به این امور واقف هستند چرا برای وضعیت استخدامی فرزندان آنان کاری نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان خانواده‌های جانبازان و ایثارگرانی را می‌شناسم که با سختی و مشقت‌های مالی موفق به اخذ مدارک تحصیلی عالیه و دانشگاهی شده‌اند و امروز با وجود گذشت سال‌ها همچنان به دنبال کسب و کار و شغل می‌گردند.

حکیمی ادامه داد: در مقابل عده‌ای از خانواده‌هایی که از درآمد مطلوبی برخوردار هستند نیز با پارتی بازی، فرزندانشان را سر کار می‌برند و در این بین به استخدام نیروهای بومی و غیربومی توجهی نمی‌شود.

وی در پایان ابراز داشت: همانطورکه می‌دانیم شهدا و رزمندگان بر گردن ما دین دارند و امروز وظیفه ماست از این عزیزان و خانواده‌های آنها با توجهی مضاعف قدردانی کنیم نه اینکه آنها را به حال خود بگذاریم و با بی‌توجهی، پاسخ ایثارگری‌ها و فداکاری‌هایشان در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی را بدهیم.