امسال در خوزستان خانه تکانی به شهر تکانی تبدیل شده است

خورنا: استاندار خوزستان گفت: امسال در خوزستان خانه تکانی به شهر تکانی تبدیل شده است و همگی در ساختن استانی زیبنده شخصیت مردم خوزستان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در مراسم آغاز مانور هفته سلامت و گردهمایی دست اندرکاران سلامت و نظافت عمومی که صبح امروز در بلوار ساحلی برگزار شد اظهار کرد: برنامه مفصلی در هفته سلامت با تمرکز بر آموزش بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست در دست انجام است.

وی ادامه داد: بهداشت خلاصه‌ای از جمله پیشگیری بهتر از درمان است و اگر هر فردی بهداشت شخصی خود را رعایت کند بدون شک مسائل و مشکلات خود در حوزه بهداشتی و دست اندرکاران بهداشت عمومی را کم خواهد کرد.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: همه دست در دست هم نهیم تا با تمرکز بر بهداشت عمومی کاری ادامه‌دار در جهت فرهنگ سازی بهداشت عمومی و فراهم کردن محیطی مناسب داشته باشیم.

وی فعالیت رسانه‌ها را در هفته سلامت خواستار شد و گفت: از رسانه‌ها تقاضا دارم تا در هفته سلامت بر مصاحبه با مسئولان حوزه بهداشت و سلامت و به چالش کشاندن آن‌ها در خصوص مشکلات موجود تمرکز داشته باشند.

مقتدایی تصریح کرد: فرمانداران و مسئولان امر بهداشت در شهرستان‌ها مانند آموزش و پرورش، محیط زیست و بهداشت باید انتظارات مردم را برآورده سازند و نشان دهند که خوزستان در همه چیز پیشتاز است.

وی با بیان اینکه مسئله بهداشت و سلامت را باید از درون خانواده‌ها آغاز کنیم اذعان کرد: باید دست به دست هم دهیم تا استانی زیبنده شخصیت مردم خوزستان داشته باشیم و با پاک کردن زشتی‌ها به پاکی خدمت کنیم و زیبایی‌ها را گسترش دهیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه امسال در خوزستان خانه تکانی را به شهر تکانی تبدیل کرده‌ایم عنوان کرد: ما باید با تمرکز بر فرهنگ سازی بهداشت و سلامت از هر قوم و طایفه‌ای و تکرار، توجه به بهداشت را نهادینه کنیم.