مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان از اماکن ورزشی اندیمشک دیدن کرد

خورنا: مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به اتفاق نماینده و فرماندار اندیمشک مسائل و مشکلات ورزشی این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این بازدید گفت:حل دغدغه های ورزشی و مشکلات ورزشکاران از اولویت های کاری اداره کل ورزش استان است.

ˈفرامرز کیانی زادهˈ افزود:برای حل مشکلات نیاز به همراهی مسوولان شهرستان داریم و برنامه های خوبی نیز در این راستا پیش بینی شده است.

ˈصید عیسی داراییˈ نماینده مردم اندیمشک هم در این بازدید خواستار حل مشکلات ورزشی این شهرستان شد و گفـت: توجه به دغدغه جامعه ورزشی اندیمشک و نیز ساماندهی اماکن ورزشی از مطالباتی است که باید به آنها توجه شود.

وی افزود:اندیمشک دارای پتانسیل ورزشی بسیار بالایی بوده و قهرمانان مختلفی تاکنون در رشته های مختلف تحویل جامعه داده است لذا توجه به این مقوله از خواسته های جدی ما و مردم است.

ساماندهی سرویس های بهداشتی زمین چمن کوی لور و رختکن آن ، تهیه یکدستگاه آبگرمکن و کولر برای تهویه سالن ورزشی کوی لور و تعمیر سقف آن، پیگیری جدی برای تکمیل سالن سروندی که ۱۵ سال بلاتکلیف مانده است،تحویل یکدستگاه خودرو به اداره ورزش اندیمشک،بهره برداری از استخر کوی شهدا تا پایان خرداد ماه سال آینده،اعطاء یک چمن زن موتوری برای زمین چمن کوی شهداء، انجام کف پوش زمین ورزشی شهرک آزادی با اعتبار یک میلیارد ریال توسط اداره کل ورزش استان از جمله مصوبات این بازدید بود.

همچنین مقرر شد در اعتبارات سال ۹۳ خوابگاه ورزشکاران و احداث یک سالن ورزشی در شهر چمگلک انجام شود.