آیت الله موسوی‌جزایری: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری در خوزستان یک طرح بی‌نظیر است

خورنا: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری یک طرح بی‌نظیر است و امیدوارم هرچه زودتر عملیاتی شود و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری در دوازدهمین یادواره ۳ هزار و ۳۰۰ شهید وزارت جهاد کشاورزی و تجلیل از ایثارگران که پیش از ظهر امروز در سالن امام رضا شهرک نفت برگزار شد، اظهارکرد: من احساس وظیفه می‌کنم که خدمت تمام کسانی که از خارج از استان در این مراسم شرکت کردند خیر مقدم عرض کنم، از اینکه در این مراسم حضور دارند جای خوشحالی است. خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران واقعاً ولی نعمه ما هستند و طبق فرموده امام راحل ما سر سفره آنها نشسته‌ایم.

وی ادامه داد: شهدای جهاد سازندگی که در دفاع مقدس، مهندسی جنگ را بر عهده داشتند و با ایجاد خاکریز‌ها و جاده‌های مواصلاتی در کنار دشمن نبرد می‌کردند، یاد کنیم، آنها کار بزرگی انجام دادند مانند احداث پل خیبر در زمان جنگ که کار بی نظیری بود.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: ایجاد پل خیبر در زمان جنگ، دشمن و آمریکا را غافلگیر کرد، انجام پل خیبر را خداوند به دل مهندسان جهاد الهام کرده بود و امیدوارم خداوند این شهدا را با سیدالشهدا محشور کند.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که متوجه شدم روحانی قصد دارد مدیریت وزارت جهاد کشاورزی را به دست حجتی بسپارد بسیار خوشحال شدم و امیدوارم حجتی و همه همکاران عزیز و خدمتگذارشان در این عرصه موفق باشند.

آیت الله موسوی جزایری به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری در خوزستان اشاره کرد: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری یک طرح بی‌نظیر است و امیدوارم هرچه زودتر عملیاتی شود و به بهره‌برداری برسد و هم اینکه رئیس جمهور تصمیم گرفتند این طرح بزرگ را با این هزینه زیادی که دارد عملی کند، تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فارس، پس از پایان سخنان نماینده ولی فقیه در استان، وی از کتاب جهاد سازندگی خوزستان در دوران رفاع مقدس را رونمایی کرد.