خانم معروف پرسپولیسی در راه برزیل ۲۰۱۴ ! +عکس

خورنا: بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که همراه با همسرش از مهمانان ویژه مسابقات پرش جام اسب طلایی بودند و در روز پایانی رقابت‌ها از جدال “راید اند درایو”(مسابقه اسب و موتور) دیدن کردند. او که اخیرا در بازی فوتبال ۲۰۱۳ کامپیوتری گزارشگری فوتبال را تجربه کرده و به این رشته علاقه‌مند است، می‌گوید:ورزش را خیلی دوست دارم و با توجه به علاقه‌مندی که به فوتبال دارم به جام‌جهانی برزیل خواهم رفت تا از نزدیک مسابقات را تماشا کنم.

127562_877

وی با بیان اینکه جوانان نیاز دارند تا با تخلیه هیجان خود زندگی سالمی داشته باشند، تصریح کرد:با توجه به معضلات موجود در جامعه جوانان نیازمند فضاهای ورزشی مناسب برای تخلیه انرژی و هیجانات خود هستند. این محیط‌ها باید در مسابقات فوتبال، سوارکاری، اسکی، اتومبیلرانی و دیگر رشته‌های پرهیجان با هزینه کم ایجاد شود تا افراد خود را با سرگرمی‌های خطرناک مشغول نکنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ورزش کردن برای عموم مردم سخت و پرهزینه شده در حالی که برخی رشته‌ها مختص قشر مرفه جامعه است و عموم مردم نمی‌توانند از امکانات ورزش‌های سرگرم‌کننده و پرهیجان استفاده کنند. این‌طور نباشد که وقتی بخش خصوصی وارد ورزش می‌شود فقط به منفعت‌طلبی فکر کند. باید با سرمایه‌گذاری درست و اطلاع‌رسانی مناسب همه مردم را درگیر آن کند. وی با ابراز علاقه‌مندی به سوارکاری گفت: قبلا هم در مجموعه سوارکاری نوروزآباد مسابقات این رشته را دنبال کرده بودم اما در حد یک مبتدی هستم و در برنامه‌هایم گنجانده‌ام تا آموزش ببینم و از آن استفاده کنم.