ارتقای بهداشت رامهرمز نیازمند عزم عمومی است

خورنا: رئیس مرکز بهداشت رامهرمز گفت: برای ارتقای بهداشت عمومی این شهرستان عزم عمومی در بین مردم و مسئولان لازم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز عطاءالله شیرالی صبح امروز در جلسه کارگروه بهداشت و سلامت که به مناسبت هفته بهداشت و سلامت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: تحقیقات نشان داده که سلامت جامعه با مشارکت خود مردم محقق خواهد شد زیرا که ما در بهترین وضعیت شاید بتوانیم ۳۰ درصد کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: جلب مشارکت عمومی مردم، هم سویی دستگاه‌ها و نزدیک‌تر شدن ارتباط دستگاه‌ها و مردم با هم می‌تواند تاثیر به‌سزایی در بهداشت و سلامت جامعه بگذارد.

شیرالی تصریح کرد: باید برای ارتقای سطح بهداشت عمومی در شهرستان همه دستگاه‌ها و ادارات تلاش کنند تا بتوان گام‌های بلندتری را برای پیشرفت روز افزون سلامتی و شادابی مردم برداشت.

وی افزود: امیدوارم با تشکیل کارگروه‌های مختلف از جمله نظافت شهری و روستایی، محیط طبیعی، جاده‌ها و اماکن بین راهی، بهداشت مدارس و مهدهای کودک‌، آموزش و فرهنگ‌سازی، بتوانیم گامی عملی در ارتقا بهداشت و سلامت عمومی شهرستان برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز در این جلسه فرماندار و برخی از مسئولان شهرستانی دیدگاه‌های خود را پیرامون هر چه بهتر برگزار شدن این مانور که از ۳ تا ۹ اسفندماه در سطح شهرستان برگزار می‌گردد، اعلام کردند.