ضرورت توجه مسئولان به رفع معضلات رامهرمز

خورنا: فرماندار رامهرمز گفت: ضروری ا‌ست که مسئولان استانی توجه بیشتری به رفع مشکلات و معضلات مردم این شهرستان داشته باشند.

مصطفی سمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: استان خوزستان از لحاظ منابع بسیار غنی است و تمام منابع و معادنی که نیازمند توسعه یک استان بوده در خوزستان فراوان است اما متاسفانه نرخ بیکاری در استان از جمله رامهرمز زیاد است.

وی ادامه داد: مردم رامهرمز مردم کم توقعی هستند اما ضروری‌ست که مسئولان استانی توجه بیشتری به رفع مشکلات و معضلات مردم این شهرستان داشته باشند و جوانان ما علاوه بر تحصیل، مشاغل فنی و حرفه‌ای را حتما فرا بگیرند و همچون کشورهای توسعه یافته وارد بازار کار شوند.

سمالی‌زاده افزود: توقع ما یک توقع دو طرفه است و امیدواریم که مردم هم از کارگاه‌هایی که توسط دولت ایجاد شده بهترین بهره را ببرند و در بازار کار مثمر ثمر باشند.

وی همچنین عنوان کرد: جوانان ما نباید رویکردشان فقط به اخذ مدارک تحصیلی بالا بدون هیچ‌گونه دانش فنی باشد بلکه باید به سمت فراگیری دانش فنی باشد.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: ما نسبت به تمام ملت‌ها دارای تمدن، استعداد و سابقه درخشانی هستیم ولی چون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرانگرفته‌ایم متاسفانه نتوانسته‌ایم به درستی وارد بازار کار شده و کارگاه‌های تولیدی ایجاد کنیم که این امر نیاز به بازنگری کلی دارد.