فرماندار اندیمشک:‌ شهرداری ها باید برای ساماندهی امور خود به دنبال درآمد زایی پایدار باشند

خورنا: فرماندار اندیمشک گفت:‌ شهرداری ها باید برای ساماندهی امور خود به دنبال درآمد زایی پایدار باشند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اندیمشک، سرپرست فرمانداری شهرستان اندیمشک در نشست با شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای آزادی، چمگلک، بیدروبه و حسینیه با بیان این مطلب افزود: درآمد زایی پایدار از جمله برنامه هایی است که در صورت تحقق در شهرها می تواند گامی رو به جلو برای پیشبرد امور عمرانی باشد.

حمید رضا گودرزی افزود: در بسیاری از شهرداری ها درآمد و هزینه با هم همخوانی ندارند که موجب آسیب های جدی به بدنه شهرداری ها شده است وشهرداران و اعضای محترم شوراها باید با تعامل و همدلی و بهره گیری از فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد درآمد به توسعه و آبادانی شهرها کمک کنند.

وی اظهار داشت: راه اندازی کارخانه ها،ایجاد طرح های درآمد زا و غیره می تواند در امر ایجاد درآمد مفید برای شهرداری ها موثر باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه هدف مشترک همه حرکت در راستای اهداف کلان کشور و چشم انداز ۱۴۰۴ است پرهیز از مسائل حاشیه ای و غیر قانونی و همچنین همدلی بیشتر باید سرلوحه کار شهرداران و شوراها باشد.

در ادامه غلامحسین شرافت بخشدار مرکزی اندیمشک و داریوش عالی محمدی بخشدار الوار گرمسیری بر ضرورت تعامل و تلاش برای خدمت به مردم تا رسیدن به نقطه مطلوب را خواستار شدند.

در پایان اعضای شورا و شهرداران شهرهای آزادی،چمگلک،بیدروبه و حسینیه در این نشست به بیان مشکلات،چالش ها،پیشنهادات و شرایط کاری خود پرداختند.

انتهای خبر/ محمدامین جشمیدی