کارگاه آموزشی ارتقاء امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی خرمشهر برگزار شد

خورنا: کارگاه آموزشی ارتقای امنیت اجتماعی ویژه مدیران و مشاوران مدارس خرمشهر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر در تالار فانوس این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این کارگاه آموزشی که  شامگاه سه شنبه برگزار شد، مدیران و مشاوران مدارس دوره متوسطه اول و متوسطه دوم، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر و سرپرست پرورشی اداره آموزش و پرورش این شهر حضور داشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر ضمن برسی علل و عوامل جرم آموزشهای لازم را در این خصوص به حاضرین متذکر شد.

سروان علی مظفریان پور گفت: در راستای حضور در عرصه های حمایت و ارتقاء فرهنگ عمومی و امنیت جامعه  همچنین با هدف آموزش همگانی با محوریت جرم و آسیبهای اجتماعی این نوع کارگاه برای مدیران و مشاوران لازم بود و امیدواریم بتوانیم مطالب مفید جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی که نسل نوجوان و جوانان ما را هدف قرار داده است انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، این کارگاه آموزشی با حمایت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر و با مشارکت اداره آموزش و پرورش خرمشهر و همکاری فرمانداری شهرستان به مدت پنج ساعت برگزار شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جلیل شریبی لطفا درسات اخبار را به مردم اطلاع رسانی کنید اولا شما کی در آن محل بودید که نوشتید شامگاه سه شنبه روز سه شنبه ساعت 8 تا 12 بوده در ثانی ستوان یکم ایوب مظفریان پور بوده و ثالثاً بنویس به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش خرمشهر