ابراز نارضایتی شهردار منطقه ۷ اهواز از پروژه های اجرا شده

خورنا: شهردار منطقه هفت اهواز که امروز شاهد به ثمر رسیدن دو پروژه در حوزه فعالیت خود بود گفت: از پروژه هایی که اجرا شده اصلاˈ رضایت ندارم.

ˈمحراب فلسفی زادهˈ شامگاه سه شنبه در آیین آغاز به کار راپل هوایی پارک کوهساران کوی منبع آب اهواز با اشاره به حضور جمعی اعضای شورای اسلامی شهر در این آیین، آن را معنادار خواند و افزود: اعضای شورا برای مشاهده محرومیت های منطقه اینجا حاضر شده اند تا در ادامه راه به ما کمک کرده و محرومیت هایی که در مناطق حاشیه نشین و بافت های محروم شهر وجود دارد را به کمترین میزان ممکن برسانیم.

وی اظهار کرد: پیش از بهره برداری پروژه راپل هوایی در کوی رمضان ناهنجاری هایی در این منطقه وجود داشت و حضور مردم در این منطقه کمتر بود که با ایجاد این راپل جاذبه ای فرامنطقه ای در کوی منبع آب ایجاد می شود که بعد فرامنطقه ای آن به لحاظ ارایه خدمات هیجان انگیز در کنار دیگر امکانات است.

فلسفی زاده با اشاره به ایجاد پنج پارک محله ای، ۴۰ایستگاه معمولی و ۱۰ایستگاه مکانیزه اتوبوس در حوزه منطقه هفت شهرداری اهواز گفت: با این کارها شاهد تحول در منطقه نخواهیم بود.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز خواست برای اختصاص اعتبارات مضاعف بر سال های گذشته برای اجرای پروژه های منطقه هفت شهرداری اهواز همکاری و تلاش کنند.

فلسفی زاده افزود: ۷۰درصد بافت شهری منطقه هفت اهواز را بافت هایی فرسوده و یا حاشیه نشین عنوان و اظهار کرد: تا معابر منطقه تعریض نشود و بازگشایی مسیرها صورت نگیرد تحولی ایجاد نخواهد شد.

وی وضعیت فاضلاب و روشنایی معابر در حوزه عملیاتی منطقه هفت شهرداری اهواز را نامناسب خواند و افزود: شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، کارون جنوب و لوله سازی در این حوزه فعالیت دارند که باید عوارض منطقه را از آن ها بگیریم و خدمات را به مردمی که استحقاق بیشتری دارند ارایه کنیم.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز هم گفت: همه اعضای این شورا افرادی هستند که آمده اند تا با وجود تمام اختلاف عقاید و سلایق که در برخی جاها هم مانع پیشرفت کار است به مردم خدمت کنند.

ˈکاظم سواریˈ افزود: تضارب آرا باعث می شود که کارها پخته تر و منظم تر انجام شود تا ارایه خدمات به مردم را از مناطق محروم آغاز کنیم.

وی یادآوری کرد: کوی های رمضان، آل صافی، منبع آب و حصیرآباد از مناطق قدیمی اما محروم اهوازند که لازم است در زمینه ارایه خدمات شهری، تامین انکانات ورزشی و رفاهی در این منطاق بیش از پیش تلاش شود.