سرانه فضای سبز مسجد سلیمان زیر سطح استاندارد است

خورنا: شهردار مسجد سلیمان گفت:‌ سرانه فضای سبز مسجد سلیمان زیر سطح استاندارد است.

خلیل حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجد سلیمان اظهار کرد: در شرایط کنونی سرانه فضای سبز شهر مسجد سلیمان تقریباً چهار متر مربع برای هر نفر است و در تلاش هستیم تا این سرانه به شرایط استاندارد برسد.

وی افزود: سرانه استاندارد از شرایط کنونی شهر مسجد سلیمان فاصله زیادی دارد و به این دلیل رسیدن به سطح استاندارد سرانه فضای سبز کار بسیار دشواری است.

شهردار مسجد سلیمان گفت: در حال حاضر باید سرانه فضای سبز مسجد سلیمان به سطح استاندارد برسد و به این دلیل برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در مدت ۲۰ ماه سرانه مد نظر را تامین کنیم.

وی با اشاره به کشت درختان در فضای سبز مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: شهر مسجد سلیمان توانمندی‌های زیادی دارد و باید در این باره ابتدا برنامه جامع فضای سبز تدوین شود و سپس در راستای توسعه همه جانبه فضای سبز شهری در شهرداری مسجد سلیمان گام‌های اساسی برداریم.

شهردار مسجد سلیمان تاکید کرد: اجرای پروژه‌های بزرگ فضای سبز شهری در مسجد سلیمان به‌ویژه پارک ورودی این شهر برای افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار شهرداری قرار دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا با تهیه طرح توجیهی و اخذ مشاور در این زمینه گام‌هایی عملی در اجرای پروژه‌های فضای سبز شهری برداشته شود.