برون‌سپاری خدمات دولتی از طرح‌های هفتگانه تحولات اداری است

خورنا: معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: یکی از طرح‌های هفتگانه تحولات اداری، موضوع برون‌سپاری بخشی از خدمات نهاد و یا سازمان دولتی و رسمی به بخش خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی عماد ظهر امروز در جلسه برون‌سپاری بخشی از خدمات شهرداری به دفا‌تر پیشخوان دولت و بخش خصوصی ضمن ابراز خرسندی از پیشگام شدن شهرداری اهواز جهت ایجاد تحول در سیستم اداری اظهار کرد: یکی از طرح‌های هفتگانه تحولات اداری، موضوع برون سپاری بخشی از خدمات نهاد و یا سازمان دولتی و رسمی به بخش خصوصی است.

وی افزود: یکی از مشکلات و موانع موجود در این مسیر، اداره این نهاد‌ها به صورت سنتی می‌باشد که باعث بروز واکنش‌های شدید در این خصوص است.

معاون پشتیبانی استانداری خوزستان ادامه داد: ما اگر بتوانیم سازمان‌هایمان را بیشتر بصورت نظارتی اداره کنیم و عملکرد سازمان‌ها را به دفا‌تر خدماتی و پیشخوان دولت و یا دفاترمهندسی بسپاریم می‌توانیم سلامت سازمان‌هایمان را تامین کنیم در صورتیکه اداره کردن سازمان‌ها بصورت سنتی، باعث ایجاد و گسترش فساد خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری شهرداری اهواز و با توجه به تفکرات مثبت شهردار مطمئن هستم شهرداری اهواز پیشرو در خصوص اجرایی کردن اهداف دولت الکترونیک خواهد بود و ما باید مردم را از سردرگمی در ایستگاه‌های زائد نجات دهیم و علاوه بر ایجاد اشتغال امور مردم را به خودشان بسپاریم.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: درخواست من از شهردار اهواز این است که همراه با استانداری کارگروهی به بهترین شکل ممکن تشکیل گردد تا از تجربیات کلان شهرهایی که پیش‌تر این مسیر را طی کرده‌اند بهره‌برداری شود.