مشکلی برای توزیع سبد کالا در شهرستان ماهشهر وجود ندارد

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرماهشهر گفت: مشکلی برای توزیع سبد کالا در شهرستان ماهشهر وجود ندارد.عیسی زاده

حسین عیسی زاده در گفتگو با خورنا با اشاره به اینکه ۲۰ مرکز در شهرستان ماهشهر اقدام به توزیع سبد کالا می نمایند اظهار داشت: اعلام سری دوم سبد کالا موجب لغو سری اول نمی شود و تاکنون دستورالعملی درباب لغو سری اول واصل نشده است.

وی ادامه داد: ضمناً امکانات لازم در شهرستان جهت اجرای مرحله دوم توزیع سبد کالای خانوار ویژه اسفندماه نیز فراهم شده  ، به گفته وی همه اقلام کالای پیش بینی شده در سبد خانوار در شهرستان تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عیسی زاده اظهار داشت: همچنین به منظور جلوگیری از تردد روستائیان به مناطق شهری برای دریافت سبد کالا عاملین در مناطق نزدیک تر و شهرک های تحت پوشش شهرستان اقدام به توزیع  نموده اند.

عیسی زاده به افتتاح سردخانه ۹۰۰ تنی در هفته آینده خبر داد و گفت: میوه شب عید شهرستان ذخیره سازی شده و برای ذخیره سازی شهرستان ماهشهر و شهرهای همجوار هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماهشهر خاطرنشان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۵ اسفند ماه امسال آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت . در این ایام جهت کنترل و نظارت بیشتر بر بازار ،  ۶ اکیپ ۲ نفره بازرسی بر بازار نظارت خواهند داشت ضمناً ۲۰ ناظر افتخاری نیز در کنترل بازار کمک خواهند نمود .

وی افزود: از شهروندان می خواهیم درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت ، معدن و تجارت یا به صورت کتبی در محل اداره گزارش نمایند .همچنین از اصناف نیز می خواهیم اقدام به نصب برچسب قیمت بر روی کالاها نموده و درصورت دارا بودن نرخنامه آن را در معرض دید مشتریان قرار دهند .