دختر شش ساله اهوازی برنده مسابقه نقاشی اسپانیا شد

خورنا: دختر شش ساله اهوازی جایزه اول مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر «بنیاد صلح و همکاری» کشور اسپانیا در سال ۲۰۱۳ را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علاوه بر «نازنین افتخاریان» که جایزه اول (جایزه نقدی ۱۵۰ یورو) این مسابقه را کسب کرده، شش  کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار شده‌اند.

بر همین اساس، «نادیا هاشم پور» ۵/۵ ساله از شهر نمین در اردبیل، «نگار مراداسکندری» شش ساله از شهر اهواز در خوزستان، «آیدا فتحی» شش ساله از شهر هفشجان در چهارمحال و بختیاری، «هلن صادقی» شش ساله از شهر ماکو در آذربایجان غربی، «آذر سنایی» شش ساله از شهر کلاردشت در مازندران، و «زهرا میرقاسمی» ۱۱ ساله از کرمانشاه، دیپلم‌های افتخار مسابقه «بنیاد صلح و همکاری» کشور اسپانیا را کسب کردند.

در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر اسپانیا با موضوع «هنر زبانی جهانی برای صلح» شش هزار و ۹۶۰ اثر از ۵۱ کشور جهان شرکت داده شده بود و کانون نیز با ارسال ۲۴۶ اثر در این رقابت هنری حضور یافت.

همچنین یک دیپلم افتخار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خاطر مشارکت فعال سالانه در این مسابقه بین‌المللی اهدا شده است.