فعالیت ستادهای روحانی پایان یافته و ادعاها کذب است

خورنا: سلطانعلی بهمنی عضو کانون تدبیر و امیدخوزستان و رئیس کمیته ی اطلاع رسانی ستاد مرکزی دکتر روحانی ادعای فردی که اخیرا خود را به عنوان رئیس و یا سخنگوی ستاد مرکزی دکتر روحانی درخوزستان معرفی کرده است  تکذیب و آن را رد کرد.
بهمنی  بابیان اینکه این فرد مدعی ست از آقای دکتر روحانی دارای حکم ستادی ست گفت: این در حالی است که دکتر روحانی تنها برای آقای نعمت زاده به عنوان رئیس ستاد کشوری حکم صادر نموده و در هر صورت ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان اصالت ستادی و صلاحیت ستادی ایشان را تاءیید نمی کند و آقای دکتر جادری از اینجانب خواسته است ادعای فرد مذکور را تکذیب نمایم.
بهمنی یادآوری کرد: فعالیت ستادها به طور عملی پایان یافته و تمام امور مربوطه به کانون تدبیر وامید دراستان انتقال یافته است.
بهمنی با هشدار به شهروندان خوزستانی گفت : اخیرا افرادی با منتسب کردن خود به عنوان رئیس ستادمرکزی دکتر روحانی در خوزستان برای برخی از شهروندان ایجاد مزاحمت کرده اند وحتی احکام ستادی نیز صادرنموده اند که این افراد شناسایی شده اند .
بهمنی در پایان تاکید کرد که این قبیل افراد علیرغم ادعاهای مطرح شده هیچگونه ارتباطی با برادر رئیس جمهور و وزرا از جمله وزرای محترم اطلاعات و کشور ندارند و درصورت مشاهده این قبیل افراد مراتب را به واحدهای انتظامی وامنیتی گزارش کنند.