بهره‌برداری از ۵ پروژه آموزشی در دزفول

خورنا: رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور،از بهره‌برداری پنج پروژه آموزشی در شهرستان دزفول با حضور جمعی از مسئولان و به همت جامعه خیرین خبر داد.

محمدرضا حافظی در حاشیه بازدید از شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این منطقه اظهار کرد: پنج پروژه آموزشی در شهرستان دزفول با همراهی مسئولان به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: مدرسه تخصصی دارالقرآن خاتم الانبیا(ص)، مجتمع فرهنگی آموزشی نظامی‌پور، مدرسه شش کلاسه صبیح، سالن چند منظوره دبیرستان دکتر عصاریان و دبیرستان ۹ کلاسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) در قالب ۲۰ کلاس درس و سالن‌های چندمنظوره در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۳۴۰ مترمربع با زیربنایی بالغ بر ۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با بیان گزارشی از خدمات ارزنده جامعه خیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه سطوح و در کشورهای خارجی و ایجاد آموزشگاه‌های مختلف و مراکز علمی بی‌شمار را از جمله اقدامات این افراد خیراندیش دانست.

وی تصریح کرد: این جریان به حول و قوه الهی و به سفارش معمار کبیر انقلاب(ره) و مقام معظم رهبری هر روز جلوه تازه‌تر و رو به رشدی به خود می‌گیرد و نیاز است در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت پذیرد.