دومین نمایشگاه هنرمند خوزستانی در رامهرمز دایر شد

خورنا: دومین نمایشگاه نقاشی هنرمند خوزستانی در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز به مدت یک هفته دایر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، دومین نمایشگاه نقاشی هنرمند خوزستانی در سالن نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز به مدت یک هفته دایر شد.

این هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: متولد سال ۴۹ در روستای رستم‌آباد از توابع رامهرمز هستم و از دوره ابتدایی به نقاشی علاقه‌مند بوده‌ام و تاکنون آن را ادامه داده‌ام.

حفیظ ‌الله اسدزاده ادامه داد: در زمینه نقاشی و خط نقاشی کار می‌کنم و همه تلاشی که داشته‌ام به صورت تجربی و استفاده از ذهنیات خودم بوده است.

وی تصریح کرد: سبک من در نقاشی رئال و سورئال است ولی در مجموع خودم را خیلی محدود نکرده‌ام و سعی در تجربیات دیگری نیز داشته‌ام.

این نقاش خوزستانی افزود: سبک‌های مدرن کمتر می‌توانند با مردم ارتباط برقرار کنند لذا باید این اندیشه را در بین هنرمندان رواج داد که هنر باید برای مردم باشد نه هنر، فقط برای هنر.

وی همچنین گفت: هنرمند در راه هنر باید حس کند که تنهاست و با زحمت و تلاش خودش ابتدا حرکت کند و بعد متوسل به کلاس و برنامه‌های آموزشی و جانبی شود.

اسدزاده بیان کرد: این دومین نمایشگاه انفرادی من در سطح استان است و با توجه به فقر هنری که در استان وجود دارد باید کمک کنیم این استان به یک ارتقا خاص هنری برسد، گرچه راهی بس طولانی در پیش است.

وی در پایان ضمن تاکید بر حمایت مسئولان استان از هنرمندان و آثار هنری گفت: این نمایشگاه در شهرستان رامهرمز از امروز به مدت یک هفته در سالن نمایشگاهی اداره ارشاد اسلامی این شهرستان دایر است و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.