اختصاص ۲۷ میلیارد ریال به افتتاح پروژه‌های آموزشی دزفول

خورنا: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ملی به ۵ پروژه آموزشی شهرستان دزفول خبر داد.

محمد تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شهرستان دزفول همواره یکی از نخستین جایگاه‌های مراکز علمی منطقه بوده است.

وی در ادامه از بهره‌برداری از پنج پروژه آموزشی در شهرستان دزفول با حضور جمعی از مسئولان و به همت جامعه خیرین خبر داد و عنوان کرد: بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ملی در مجموع این پروژه‌ها هزینه شده که ۵۰ درصد آن توسط خیرین مدرسه‌ساز و ۵۰ درصد دیگر از اعتبارات دولتی در استان و کشور تامین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: مدرسه تخصصی دارالقرآن خاتم‌الانبیا (ص)، مجتمع فرهنگی آموزشی نظامی‌پور، مدرسه ۶ کلاسه صبیح، سالن چند منظوره دبیرستان دکتر عصاریان و دبیرستان ۹ کلاسه حضرت ابوالفضل العباس (ع) در قالب ۲۰ کلاس درس و سالن‌های چندمنظوره در زمینی به مساحت چهار هزار و ۳۴۰ مترمربع با زیربنایی بالغ بر پنج هزار و ۳۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، شب گذشته با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، تقی‌زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان، رضایی معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان، زیبا صالح‌پور رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول و خیرین و نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان از پنج پروژه آموزشی و فرهنگی در دزفول بهره‌برداری شد.