آغاز فعالیت‌ ستاد نوروزی منطقه آزاد اروند

خورنا: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند از آغاز فعالیت‌های ستاد نوروزی منطقه آزاد اروند خبر داد.

سید مرتضی نعمت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: ستاد تسهیلات نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند به منظور ارائه خدمات به میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۱۳۹۲ تشکیل شد.

وی افزود: ستاد تسهیلات نوروزی و راهیان نور منطقه آزاد اروند به منظور استقبال از مسافران نوروزی در شهرهای آبادان و خرمشهر فعالیت خود را با تشکیل جلسات مختلفی آغاز کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند تصریح کرد: به منظور رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی برنامه‌های مختلفی در حال تدوین و پیاده‌سازی بوده که راه‌اندازی کمپ نوروزی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند یا مینوشهر و استقرار امکانات رفاهی در آن‌ها، نخستین گام در راستای اسکان و استقبال از میهمانان است.

وی خاطرنشان کرد: کمپ نوروزی سازمان از ۲۸ اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۳ آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را در منطقه آزاد اروند دارد.

نعمت‌زاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام نوروز افزود: اجرای جشن‌های شاد فرهنگی، پخش فیلم، توزیع بسته‌های فرهنگی در مبادی ورودی شهر و همچنین کمپ نوروزی بخشی از برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز است.

وی همچنین از استقرار ایستگاه‌های استقبال از کاروان‌های راهیان نور در مبادی ورودی منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: نصب تابلوهای راهنما، راه‌اندازی تورهای گردشگری و همچنین ایجاد ایستگاه‌های استقبال از میهمانان نوروزی و توزیع نقشه‌های گردشگری در منطقه آزاد اروند نیز بخش دیگری از این برنامه‌هاست.

رئیس ستاد نوروزی در پایان عنوان کرد: به منظور ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال میهمانان در ایام نوروز با هماهنگی‌های صورت گرفته همه امور خدماتی از قبیل زیباسازی و پاکسازی معابر سطح منطقه نیز انجام خواهد شد.