حکم مدیرکلی «جوروند» در ارشاد خوزستان در انتظار چراغ سبز استاندار

خورنا: بنا به خبرهای رسیده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد جوروند را برای تصدی مدیرکلی ارشاد خوزستان در نظر گرفته اما هنوز در انتظار چراغ سبز استاندار برای صدور حکم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، اخبار رسیده از تکاپوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تغییر مدیر کل فعلی اداره کل ارشاد خوزستان حکایت دارد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به شناخت قبلی همچنین سابقه مدیریتی جوروند در حوزه فرهنگ و هنر استان وی را به عنوان گزینه جدی به استانداری خوزستان معرفی کرده اما صدور حکم وی را منوط به تایید استاندار کرده است.

در این حال شنیده شده استاندار خوزستان تاکنون جلسه‌ای را با جوروند برگزار کرده است اما هنوز جواب نهایی را در خصوص موافقت و یا عدم موافقت را اعلام نکرده است.

اما برخی منابع از معرفی نعمت‌الله سلیمانی فرهنگی بازنشسته آبادان توسط استاندار برای تصدی مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد از مجموعه موجود در وزرات خانه برای تصدی مدیران کل استفاده کند و تمایلی به استفاده از نیروهای بازنشسته ندارد.

به هر حال یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس نیز از حمایت نمایندگان از محمد جوروند برای تصدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده است.

این نماینده خاطرنشان کرده است که در این خصوص مذاکراتی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است و احتمالا تا چند روز آینده گزینه قطعی مشخص و اعلام عمومی خواهد شد.

محمد جوروند در حال حاضر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر را عهده‌دار است و در دوران مدیرکلی خسرو نشان مدیر همزمان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و شوش را بر عهده داشته است ضمن اینکه وی مورد حمایت ستاد روحانی برای تصدی اداره کل فرهنگ وارشاد خوزستان می‌باشد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی و دکترای فقه و حقوق اسلامی است.