شهرستان شوش برای میزبانی دو میلیون کاروان راهیان نور آماده است

خورنا: سرپرست فرمانداری شوش گفت:پیش بینی می شود بیش از دو میلیون نفر از کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروز امسال از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس فتح المبین و فکه درشوش دیدن کنند.

ˈرضا نجاتیˈ روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین و فکه با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی به خبرنگار ایرنا گفت: در سال گذشته یک میلیون و۵۰۰ هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نوراز مناطق عملیاتی شوش دیدن کردند که پیش بینی می شود با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته این رقم امسال به دو میلیون نفر افزایش یابد.

وی افزود:با انجام تمهیدات لازم و بسیج تمامی امکانات و ظرفیتها این شهرستان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال و اسکان کاروانهای راهیان نور و مسافران نوروزی را دارد.

سرپرست فرمانداری شوش برگزاری اردوهای راهیان نور را یکی از برنامه های فرهنگی موثر و مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان نظام دانست و افزود:برگزاری این اردوها در تحکیم اعتقادات جوانان تاثیرگذار است.

نجاتی در ایان دیدار بر فراهم کردن زیر ساخت های لازم از جمله امکانات مخابراتی، تجهیز سرویس های بهداشتی و آبخوری ، روشنایی ،امنیت ،برپایی نمایشگاه فرهنگی و آماده سازی و تجهیز محل اسکان کاروان های راهیان نور تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری شوش خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور را از افتخارات مردم دانست و در همین راستا از استاندار خوزستان خواست با توجه به امکانات محدود این شهرستان ، مساعدت لازم را در خصوص تامین امکانات لازم برای استقبال و اسکان کاروان های راهیان نور فراهم کند.