۳ هزار شعار بهداشتی بر خودروهای عمومی اهواز نصب می‌شود

خورنا: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از نصب ۳ هزار شعار بهداشتی بر خودروهای عمومی اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مهرداد شریف مخمل‌زاده ظهر امروز در جلسه مانور هفته بهداشت عمومی خوزستان که با حضور مسئولان روابط عمومی‌های ادارات کل در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در آستانه برگزاری مانور هفته بهداشت عمومی ۳ هزار شعار بهداشتی بر خودروهای عمومی اهواز نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه مانور هفته بهداشت عمومی خوزستان، سوم اسفند ماه در شهر‌ها و روستاهای سراسر استان آغاز می‌شود و تا ۹ اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت، بیان کرد: مانور هفته بهداشت عمومی به مدت یک هفته با حضور اقشار مختلف مردم انجام می‌شود.

مخمل‌زاده در ادامه با بیان اینکه هدف از برگزاری جلسه مانور هفته بهداشت عمومی خوزستان این است که دستگاه‌ها هر چه بهتر وظایف خود را انجام دهند، افزود: هر چه آگاهی مردم درباره مانور هفته بهداشت عمومی خوزستان بالا‌تر باشد حضور آنان نیز در این کار بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: در مانور هفته بهداشت عمومی استان خوزستان جاهای مختلفی در شهر‌ها، بخش‌ها و روستا‌ها با مشارکت همگانی پاک سازی می‌شود.

شریف مخمل‌زاده به کارهای هماهنگ شده برای برگزاری مانور هفته بهداشت عمومی خوزستان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌هایی صورت گرفته قرار است بر سردرب همه مدارس استان یک شعار بهداشتی و مرتبط با برگزاری این مانور نصب شود.

وی ادامه داد: هدف از این کار و نصب شعار‌ها، آشنا شدن قشر زیادی از جامعه با آن و اطلاع از برگزاری مانور هفته بهداشت عمومی خوزستان است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین با اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی اهواز نیز هماهنگ شده تا در این هفته شعارهای بهداشتی بر شیشه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها نصب شود.

وی تصریح کرد: قرار است در روز نهم اسفند که آخرین روز از مانور هفته بهداشت عمومی خوزستان است امامان جمعه در نماز جمعه پیام‌هایی را در این باره برای مردم بازگو کنند.

شریف مخمل‌زاده عنوان کرد: همچنین امامان جماعت مساجد سراسر استان خوزستان نیز در طول هفته بهداشت عمومی خوزستان در این باره برای نمازگزاران صحبت خواهند کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در پایان گفت: امیدوارم با کارهایی که انجام می‌شود مانور بهداشت عمومی در استان به خوبی انجام شود.