جلسات شورای شهر اهواز غیرعلنی برگزار نشود

خورنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: از هیئت رئیسه و رئیس شورای اسلامی شهر اهواز انتظار می‌رود جلسات را غیرعلنی برگزار نکنند.

مریم ابریشم‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از هیئت رئیسه و رئیس شورای اسلامی شهر اهواز انتظار می‌رود جلسات شورا را بدون مقدمه و زمان جمع‌بندی مطالب توسط خبرنگاران، غیرعلنی برگزار نکنند.

وی افزود: باید به خبرنگاران فرصت ثبت نتایج و برآیند موضوعات مطرح شده را داد تا انعکاس ماحصل جلسات به سمع و نظر مردم رسانده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز درباره نحوه برخورد با خبرنگاران تاکید کرد: از هیئت رئیسه و رئیس شورای اسلامی شهر اهواز انتظار می‌رود که دستور بدهند در برخورد با این خبرنگاران، نهایت احترام رعایت شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران وقت خود را هزینه می‌کنند تا پل ارتباطی میان اعضای شورا و مردم باشند و باید به این شغل ارزشمندشان احترام گذاشت.

ابریشم‌کار خاطرنشان کرد: به‌عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر اهواز و بنابر پاسخ به رای اعتماد شهروندان همه تلاشمان بر این است که ضعف‌های مدیریتی در شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های مرتبط با شهرداری را از تریبون شورای اسلامی شهر اهواز اعلام کنم و امیدوارم که همگی ما را در مسئولیتی که به ما واگذار کرده‌اید مثمرثمر باشیم.