جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی خوزستان برگزار شد

خورنا: جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی خوزستان با حضور معاون استاندار خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با حضور فرج‌الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی این استان انجام شد.

در این جلسه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری خوزستان برگزار شد درباره موضوعات فرهنگی و اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

پرداختن به مسائل فرهنگی کاروان‌های راهیان نور و میهمانان نوروزی مهم‌ترین موضوعی بود که در دستور کار جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی خوزستان قرار داشت.

در این جلسه فرج‌الله خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان به بیان سخن پرداخت و گفت: ارزش‌هایی که سربازان گمنام و بسیجیان کشور ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل خلق کردند باید در جامعه پایدار بماند.

وی افزود: باید برای ترویج ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه، باید برنامه ریزی‌های مناسبی از سوی مسئولان دستگاههای اجرایی انجام شود.

همچنین در این جلسه عبدالمجید عقیلی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز اظهار داشت: باید برای روایت کردن دلاورمردی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از راویان جوان استفاده کرد.

وی افزود: برای آموزش این راویان دوره‌های آموزشی از سوی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ادامه از اعضای کارگروه فرهنگی اجتماعی استان دعوت کرد از کارگاه آموزشی راویان جوان بازدید کنند.