انجام بازدیدهای میدانی از سطح شهر آبادان باعث شناخت مشکلات و سهولت در رفع آنان می شود

خورنا: شهردار آبادان انجام بازدیدهای میدانی از بخشهای مختلف شهری را سبب درک بهتر و بیشتر از ضعف ها و مشکلات موجود در محلات و سهولت در جهت برنامه ریزی جهت رفع آنان عنوان کرد.

محمود رضا شیرازی پیش از ظهر دوشنبه در جریان بازدید از منطقه شطیط به خبرنگار مهر گفت: در این بازدیدها که با استقبال خوب شهروندان در محلات مختلف نیز روبرو می شود، اهالی از نزدیک مسائل و مشکلات محله خود را بیان می کنند.

وی افزود: این بازدیدها و رویایی با مردم علاوه بر افزایش اعتماد متقابل میان مردم و مسئولان به ما در انجام برنامه ریزیهای لازم در جهت بهبود وضعیت محلات و رفع مشکلات فرا روی شهروندان کمک می کند.

شهردار آبادان با بیان اینکه نظافت و رفع نیازهای شهروندان یکی از مهم ترین اصول ارتقاء روحی و اجتماعی افراد به شمار می رود اظهار کرد: بهسازی فضای سبز، تعویض جداول فرسوده، مرمت و لکه گیری آسفالت و احداث پارک و زمین ورزشی در مناطق از جمله امور برنامه ریزی شده در جریان این بازدیدها است.

شیرازی تصریح کرد: انجام دستورات ارائه شده در جریان بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف شهری ، دغدغه های شهروندان را کاهش می دهد.

وی با اشاره به اینکه تمامی اقدامات و فعالیت هایی که در سطح مناطق انجام می شود برای تامین رفاه و آسایش شهروندان است یادآور شد: شهروندان نیز باید در تمامی حوزه ها خود را مسئول دانسته و همراه با شهرداری جهت حل معضلات بکوشند ضمن آنکه نباید موضوع حفظ پاکیزگی، نظافت و بهداشت محیط زندگی خود را فراموش کنند.

به گفته وی داشتن محیطی تمیز، پاکیزه و در خور شان نیاز به مشارکت وهمراهی عموم شهروندان با شهرداری دارد.

در پایان این بازدید دستورات لازم در جهت رفع مشکلات ارائه شد.