اختصاص ۱۵۰ میلیون ریال برای تجهیز کانون پرورش فکری هندیجان

خورنا: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از اختصاص ۱۵۰ میلیون ریال برای تجهیز تنها کانون فرهنگی شهرستان هندیجان خبر داد.

عبدالنبی شاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به محرومیت‌هایی که شهرستان هندیجان در بخش‌های فرهنگی و هنری به آن گرفتار است نیاز است بیش از پیش مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شهرستان هندیجان تنها یک کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان دارد و از این لحاظ بسیار در مضیقه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از اختصاص ۱۵۰ میلیون ریال به تجهیز تنها کانون فرهنگی شهرستان هندیجان برای حمایت اعضا و زیرمجموعه این کانون خبر داد تصریح کرد: تخصیص اعتبارات ویژه‌تری را برای تعالی بخش فرهنگی هندیجان در دستور کار داریم.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری اخیر استان گفت: برپایی نمایشگاه‌های متعدد با عناوین مختلف نقاشی، کتاب و …، مسابقات ویژه سنین مختلف نظیر آشپزی، کتابخوانی و اجرای برنامه‌های ورزشی و فعالیت‌های جمعی دیگر از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

شاکریان از مسئولان فرهنگی شهرستان هندیجان خواست کمبودها و کاستی‌ها را به اطلاع کانون پرورش فکری استان برسانند و از این طریق در راستای رفع مشکلات پیش‌روی کودکان و نوجوانان و مجموعه کانون پرورش فکری اقدام کنند.

وی در پایان از توسعه و افزایش تعداد کانون‌های پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان هندیجانی خبر داد.