تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفی موادغذایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

خورنا: مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی این معاونت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تجهیز می‌شود.

رضازاده دباغ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک داریی دانشگاه علوم پزشکی اهواز توسعه و تجهیز خواهد شد.

وی اضافه کرد: بخش تکمیلی این آزمایشگاه به مساحت بیش از ۸۰ متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است که امیدواریم اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه توسعه فضای فیزیکی این آزمایشگاه از دو ماه گذشته آغاز شده است، خاطرنشان کرد: توسعه فضای فیزیکی این آزمایشگاه به منظور استقرار الزامات فنی ایزو ۱۷۰۲۵ و GLP، کنترل کیفی مواد غذایی، خوراکی، بهداشتی افزایش دامنه عملکرد آزمایشگاه، ایجاد بخش های تخصصی جدید در آزمایشگاه و تسهیل در پاسخ به ارباب رجوع است و در نهایت افزایش سطح سلامت افراد جامعه را در برخواهد داشت.