اتمام اقدامات زیباسازی و پاکسازی شهری آبادان تا ۲۰ اسفندماه

خورنا: حبیب اله رشتی پور  با اشاره به تشکیل جلسات متعدد کارگروه پاکسازی در محل شهرداری آبادان افزود: تمهیدات لازم برای پاکسازی، نظافت و پاکیزه سازی معابر اندیشیده شده است.
وی اظهار کرد: کار رفع نقص تابلوهای راهنمای شهری پس از بررسی انجام شده است و تعدادی تابلو جدید دیگر نیز در حال ساخت است. همچنین تا دهم اسفند ماه کار گلکاری و هرس درختان در سطح معابر، میادین و خیابانهای شهری به اتمام می رسد.
رشتی پور یادآور شد: کار تجهیز، تامین لوازم مورد و تعمیرات و اصلاحات مورد نیاز سرویسهای بهداشتی سطح شهر تا پایان بهمن ماه جاری به اتمام می رسد.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: در زمان حاضر کار خط کشی معابر شهری آغاز شده ضمن آنکه بسته های گردشگری نیز در حال گردآوری و تدوین است.
رشتی پور از ایجاد برجهای نوری در سطح پارکها، جمع آوری متکدیان از سطح شهر و نظافت معابر و رنگ آمیزی جداول در مناطق سه گانه شهرداری به عنوان دیگر کارهای در دست اقدام کمیته پاکسازی و زیباسازی شهری عنوان کرد.
وی با اشاره بر ضرورت ساماندهی دستفروشان از سطح شهر افزود: با بررسیهای انجام شده محلی حد فاصل خیابان امام و خیابان ساحلی برای استقرار دستفروشان پیش بینی شده که کار آماده سازی محل توسط شهرداری در حال انجام است.
به گفته رشتی پور طبق برنامه ریزی صورت گرفته کارهای تا بیستم اسفندماه امسال به اتمام می رسد.