جمعیت هلال احمر به اهالی روستاهای شهیون دزفول امدادرسانی کرد

خورنا: در پی بارش برف سنگین و بروز زلزله در روستاهای بخش شهیون دزفول در هفته گذشته ، امداد رسانی جمعیت هلال احمر به این مناطق انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر دزفول روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال بارش برف سنگین در احمدفداله ، دره کاید و امامزاده سید محمود از توابع بخش شهیون دزفول اکیپی از امدادگران جمعیت هلال احمر و کادر پزشکی به وسیله چرخبال به این مناطق اعزام شدند.

ˈعلی بهزادی پورˈ افزود:نیروهای اعزامی با حضور در روستاهای کول سیراب ،دورک و دله چنار از نزدیک مسایل ومشکلات اهالی منطقه هنگام بارش برف و زلزله را بررسی و به مداوای بیماران پرداختند.

وی از مداوای بیماران منطقه توسط پزشک همراه تیم و توزیع دارو بین آنان خبر داد و گفت:مقادیری مواد غذایی و پتو نیز بین اهالی این روستاها توزیع شد.

بخش شهیون با دو هزار و۸۹۲ کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۲ واحد تقسیمات کشوری دارای پنج دهستان می باشد و در شمال دزفول واقع شده که برخی از این روستاها از حداقل امکانات محروم هستند.

احداث جاده ، نصب دکل مخابرات،،خانه بهداشت،واحد آموزشی ، بهسازی چشمه های منطقه،مقاوم سازی منازل مسکونی واحداث خانه عالم و مسجد از جمله اولویت های ضروری بخش شهیون دزفول می باشد.

روستای کول سیراب در ۱۸۵ کیلومتری شمال دزفول در منطقه ای کوهستانی و سخت گذر واقع است.