امام جمعه آبادان: نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد جدی تری کند

خورنا: امام جمعه آبادان از نیروی انتظامی خواست تا با افراد مخل امنیت جامعه برخورد جدی تری کند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علی ابراهیمی پور صبح امروز در نشست ستاد نوروزی شهرستان آبادان با اشاره به وظیفه نیروی انتظامی در تامین امنیت شهر در ایام نوروز و با تاکید بر ارائه آموزشهای لازم به افراد جامعه گفت: آموزش افراد زمینه ارتکاب به جرم را کاهش می دهد که در این راستا نیروی انتظامی باید با همراهی تمامی دستگاههای اجرایی شهر در جهت نهادینه کردن فرهنگ آموزش در جامعه بکوشند.

وی افزود: آموزش صحیح ضمن کاهش انواع جرایم در کشور امنیت پایدار را نیز در سطح جامعه سبب می شود.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: تامین امنیت و آسایش پایدار در جامعه در گرو همراهی، مشارکت و حمایت مردم از نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه از آن به عنوان ابزاری در جهت افزایش سطح آگاهی های مردم نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بی تفاوتی مردم نسبت به مسائل شهری، آسیبهای جدی بر پیکره جامعه وارد می آورد، در کتاب قرآن و احادیث مختلف در خصوص کمک و همراهی به یکدیگر توصیه های فراوانی شده است که بر این اساس ما نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کنیم.

فرمانده انتظامی منطقه آبادان نیزدر ادامه با اشاره به اینکه ساخت و توسعه مراکز انتظامی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد گفت: طرح های خوش آیند سازی، اصلاح فرایند ها و برخورد با جرایم از دیگر وظایف نیروی انتظامی به شمار می رود.

سرهنگ حسین کهیایی افزود: مهمترین هدف نیروی انتظامی ایجاد امنیت پایدار در جامعه است که تحقق این امر نیازمند همکاری همه جانبه سازمانها، ارگانها و به ویژه شهروندان دارد.