بختیاری‌ها باید در شرایط کنونی بسیار هوشیار باشند

خورنا: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: بختیاری‌ها باید در شرایط کنونی بسیار هوشیار باشند و نباید شرایط را برای استفاده عناصر ضدانقلاب و دشمن فراهم کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی درباره اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته در خوزستان در اعتراض به سریال سرزمین کهن اظهار کرد: انتقادها و حرکاتی که طی روزهای گذشته در برخی از شهرهای خوزستان شاهد بودیم زنگ خطری برای نخبگان و فرهیختگان بختیاری است و باید هوشیارانه در این زمینه عمل کرد تا شرایط سوءاستفاده برای عناصر ضدانقلاب و دشمنان فراهم نشود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در این زمینه افزود: در مورد این سریال از روزهای نخست مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی بسیار فعالانه وارد میدان شد و با مسئولان صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل جلسه داد و تذکرات کتبی و شفاهی خود را نیز داده است و به جد پیگیر این مسئله هستیم.

سادات ابراهیمی خاطرنشان کرد: هرگونه اهانتی به اقوام ایرانی محکوم است و باید با تهیه کننده این سریال برخورد قانونی شود ولی نباید نحوه اعتراض‌ها به نحوی باشد که خرسندی عوامل ضدانقلاب فراهم شود و در این زمینه بسیار باید هوشیارانه عمل کرد.

وی تاکید کرد: ایل غیور بختیاری یک قرن است که برای دفاع از ایران و مبارزه با استکبار و استعمار در تلاش است و نباید در شرایط کنونی تلاش‌های یک قرن را نادیده گرفت و دست به اقدامات ناصحیح زد.

سادات ابراهیمی گفت: با توجه به عذرخواهی کارگردان و مشاور این سریال و تذکر جدی رئیس سازمان صدا و سیما به عوامل این سریال بهتر آن است که در راستای حفظ آرامش از هرگونه اقدام که موجب سوء استفاده دشمن می‌شود جلوگیری کنند.