بازدید پرستاران ورزشکار سراسر کشور از مناطق جنگی خوزستان

خورنا: معاون فرهنگی اجتماعی نظام پرستاری کشور از بازدید پرستاران ورزشکار سراسر کشور از مناطق دفاع مقدس خوزستان در حاشیه مسابقات ورزشی پرستاران ایران در آبادان خبر داد.

محمد شریفی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حاشیه مسابقات ورزشی پرستاران سراسر کشور که در آبادان در حال برگزاری است، بیش از ۶۰۰ پرستار از مناطق جنگی منطقه جنوب خوزستان دیدن می‌کنند.

وی با اشاره به علت انتخاب آبادان به عنوان میزبان مسابقات پرستاران سراسر ایران عنوان کرد: به هر حال این شهر به شهر ورزش معروف بوده و از دیگر علت‌های انتخاب این منطقه به عنوان میزبان رقابت‌ها، فضای فرهنگی و ارزشی بوده که در آبادان وجود دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی نظام پرستاری کشور افزود: میزبانی آبادان تا این لحظه بسیار خوب بوده و امیدوار هستیم که با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته این روند تا روز اختتامیه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه رقابت‌های ورزشی سراسر کشور خاطرنشان کرد: مسابقات تیمی آغاز شده و رقابت‌های انفرادی نیز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته برگزار می‌شود.

شریفی‌مقدم در پایان از زمان برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات گفت و تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته؛ مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران سراسر کشور از ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه یکم اسفندماه در محل سینما نفت آبادان آغاز می‌شود.