جلسه ستاد تسهیلات نوروزی آبادان برگزار شد

خورنا: جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی آبادان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در این جلسه که به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آبادان برگزار شد، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی اقدامات صورت گرفته و برنامه‌ریزی انجام شده در جهت رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندان در این ایام را عنوان کردند.

در این نشست کمیته‌های هشت‌گانه ستاد نوروزی آبادان، با ارائه برنامه‌های خود، از اقدامات صورت گرفته در خصوص وضعیت اسکان مسافران، بهداشت، ترافیک و بازار سخن گفتند.

محمد مولوی مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان نیز در سخنانی از بسیج همه امکانات این اداره برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و اظهار کرد: در صدد هستیم تا نشستی با کلیه خدمت‌گزاران و سرمایه‌داران این نهاد در آبادان برگزار کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری به میهمانان نوروزی ارائه دهیم.

همچنین معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان، از مهیا بودن همه امکانات این دانشکده از جمله آمبولانس، تجهیز بیمارستان‌ها و بسیج اطباء، همچنین کشیک پزشکان در این ایام خبر داد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان نیز در این نشست از کلیه دستگاه‌های اجرایی شهر آبادان خواست تا در جهت رفاه حال میهمانان، کلیه مهمانسراهای این سازمان‌ها در اختیار فرمانداری آبادان قرار دهند.