تفاهمنامه همکاری فنی وحرفه ای خوزستان با کانون کارآفرینان منعقد شد

خورنا: مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کانون کارآفرینان استان خوزستان منعقد شد.

ˈرحمن قلاوندˈ روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهداف این تفاهمنامه افزود: بهبود فضای کسب و کار و اشتغال پایدار و بسترسازی برای رشد اقتصادی با استفاده از ظرفیت‏ها و پتانسیل های طرفین و تعامل با شخصیت های حقوقی و حقیقی دولتی و غیردولتی و شبه دولتی به منظور حمایت از مهارت آموزان مراکز فنی و حرفه ای کارآفرینان و کارجویان و فارغ التحصیلان از اهداف این تفاهمنامه است.

قلاوند عنوان کرد: درراستای اجرای تفاهمنامه این اداره کل متعهد شده است تا نسبت به فراهم کردن امکان استفاده از ظرفیت های موجود مراکز آموزشی برای کانون،فراهم کردن زمینه استقرار و راه اندازی ˈدفتر تحقیق و توسعه بنگاه های اقتصادی و کارآفرینیˈ در مرکز آموزشی شهرک صنعتی شماره دو اهواز،همکاری در تجاری سازی ایده های فوریت دار و صدور گواهینامه به قبول شدگان در قالب عقد قرارداد آموزشی و فعالیت های کاری و تجاری بین اداره کل و کانون اقدام کند.

وی افزود: این تفاهمنامه از تاریخ یکم اسفند ماه امسال تا یکم اسفند ماه سال ۹۴ به مدت دو سال دارای اعتبار است و درصورت توافق طرفین قابل تمدید بوده و از زمان امضاء طرفین قابل اجرا است.

بنا به اظهار قلاوند تفاهمنامه مزبور در ۶ ماده و ۲۹ بند و در دو نسخه به امضاء طرفین رسیده است.