دولت‌ها به مسائل فرهنگی بی‌توجه هستند

خورنا: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌ها به مسائل فرهنگی توجه نمی‌کنند که این موضوع در بررسی بودجه‌ها نیز به خوبی مشهود است.

صید عیسی دارایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: دولت‌ها چندین دوره است که به مسائل فرهنگی توجه نمی‌کنند که این امر در بررسی بودجه‌ها نیز به خوبی مشهود است و این در حالی است که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بوده است.

وی توجه به فرهنگ را در همه ابعاد امری ضروری دانست و اضافه کرد: خواسته ما از فرماندار جدید این است که به مسائل فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشد و با تشکیل کارگروه‌های مختلف با محوریت امام جمعه موارد فرهنگی را در شهرستان انسجام بخشیده و سازماندهی کند.

دارایی با قدردانی از حضور مردم اندیمشک در مراسم ۲۲ بهمن این حضور را برای بیگانگان غیرقابل پیش‌بینی دانست و افزود: در طول این ۳۵ سال بیشترین توطئه‌ها را بر کشور ما تحمیل کردند که اگر بر هر کشوری تحمیل می‌شد کمر آن‌ها را خم می‌کرد اما این مسائل نه تنها ما را شکست نداد بلکه ما را مصمم‌تر و متحد‌تر نیز کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در ادامه از فرماندار شهرستان خواست که با برنامه‌ریزی مسئولین و مدیران شهرستان در مساجد و میان مردم حضور یابد و مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی کرده و در اسرع وقت نسبت به رفع آنان اقدام کنند.

دارایی افزود: در راه خدمت به مردم و عهدی که با آنان بسته‌ایم پایبندیم و از مدیران و مسئولان شهرستان می‌خواهم که با همدلی و اتحاد تمام توان خود را برای آبادانی و رفع مشکلات مردم به کار بندند.