۲ کشته و ۴ مجروح در درگیری خانوادگی در هندیجان

خورنا: فرمانده انتظامی هندیجان از کشته شدن ۲ نفر و مجروحیت ۴ تن در درگیری خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

علی رئوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: افراد مسلحی در مسیر هندیجان به ماهشهر و در محل چم‌خلف عیسی با یکدیگر درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری مسلحانه ۲ نفر از طرف‌های درگیری کشته و چهار نفر نیز زخمی و به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند.

فرمانده انتظامی هندیجان ادامه داد: بلافاصله پس از وصول گزارش این درگیری ماموران نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر و به بررسی آن پرداختند.

رئوفی تصریح‌کرد: براساس گزارشات و بررسی‌های انجام شده مشخص شد این درگیری به دلیل مشکلات خانوادگی بوده است.

وی اضافه‌کرد: بر این اساس ضاربان با طرف دیگر در مسیر هندیجان به ماهشهر درگیری یافته و اقدام به تیراندازی به سمت آنها کردند.

فرمانده انتظامی هندیجان خاطرنشان‌کرد: ضاربان با استفاده از سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سمت سرنشینان خودرو طرف درگیری کرده و یک نفر از آنها را در دم کشته و پنج را را زخمی می‌کنند.

رئوفی افزود: مجروحان حادثه بلافاصله به بیمارستان ماهشهر منتقل می‌شوند که یکی از آنها به دلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت کرده و چهار نفر زخمی دیگر نیز تحت مداوا هستند.

وی بیان کرد: تاکنون هویت هفت نفر از ضاربان مشخص شده اما تعداد افرادی که در این درگیری همراه با ضاربان بودند ۱۰ نفر بوده است.

فرمانده انتظامی هندیجان گفت: هرچند عاملان این حادثه متواری شده‌اند اما با شناسایی آنها امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد دستگیری آنها باشیم.