فعال شدن بخش خصوصی، باعث رفع بیکاری و افزایش امنیت می‌شود

خورنا: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فعال شدن بخش خصوصی، بیکاری را که یکی از معضلات اصلی استان خوزستان است کاهش داده و همین مساله موجب افزایش امنیت خواهد شد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در رژه طرح ارتقا امنیت اجتماعی که در بلوار ساحلی برگزار شد اظهار کرد: برنامه ارتقا امنیت عمومی لازم است هرچه بیشتر توسعه داده شود.

وی با بیان اینکه در گذشته از افکار عمومی کمتر استفاده شده است تصریح کرد: افکار و نیروهای مردمی می‌تواند در ارتقا امنیت استان راهگشا باشد، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس این مسئله ثابت شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خاطر نشان کرد: اگر سال‌های اول و دوم جنگ تحمیلی را با سال‌های بعد مقایسه کنیم، علت پیروزی در سال‌های بعد این بود که جنگ به مردم کشیده شد و جمعیت سیل آسا از همه کشور به جبهه‌های حق علیه باطل کشانده شد.

وی افزود: فتح‌المبین‌ها، بیت‌المقدس‌ها و طریق‌القدس‌ها زاییده حضور مردم در دفاع مقدس است و امروز هم برای ما به این شکل است که گاهی دشمنان خارجی و گاهی دشمن داخلی امنیت کشور و استان را دستخوش تزلزل می‌کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری بیان کرد: گاهی عده‌ای با لاتی‌گری و فساد، دشمن جان، مال و ناموس مردم می‌شوند که این عده اگر قابل هدایت باشند با ارشاد هدایت می‌شوند وگرنه مورد تنبیه قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه اسلام برای امنیت بسیار ارزش قائل است عنوان کرد: باید از بسیج عمومی برای استفاده از نیروهای مردم و افکار آن‌ها در راستای امنیت بیشتر استفاده کرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه بیکاری‌ ام‌الفساد است اظهار کرد: نظر رهبری در اقتصاد، استمداد از بخش خصوصی یعنی مشارکت دادن مردم و دادن کلید طلایی اقتصاد کشور به دست مردم است، که برای به اجرا درآوردن آن نیاز به برنامه‌ریزی است.

وی با تاکید بر اینکه باید در را به روی بخش خصوصی باز کنیم اذعان کرد: با فعال شدن بخش خصوصی، بیکاری که یکی از معضلات اصلی استان ما است کاهش می‌یابد و به دنبال آن امنیت نیز افزایش می‌یابد.

آیت‌الله موسوی جزایری ادامه داد: طرح ارتقا امنیت عمومی را نیروی انتظامی مطرح کرد که با استقبال استاندار خوزستان مورد قبول قرار گرفت و دستور آن را صادر کرد.