نماینده ایذه و باغملک: وزارت نیرو باید پاسخگوی مشکلات پیش آمده در کارون ۳ باشد

خورنا: نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو در منطقه ایذه مبادرت به احداث سد کرده و بر این اساس برای مردم در این منطقه مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

حجت‌الله درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار کرد: مردم در شهرستان ایذه با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند، در این بخش روزانه شاهد تلفات هستیم و به این دلیل نمی‌توان تنها نظاره گر این مشکلات بود و وزارت نیرو نیز از صبر مردم در این زمینه قدری سوء استفاده کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید به مردم پاسخ بدهند که چرا این مشکلات پیش می‌آید، گفت: بارها و بارها در مجلس شورای اسلامی به مسئولان و متولیان در وزارت نیرو تذکر داده‌ایم ولی این تذکران هیچ ترتیب اثری در مشکلات بوجود آمده در منطقه ایذه نداشته است و مردم در این زمینه هنوز با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

درویش با اشاره به اینکه در سال‌جاری افراد زیادی در کارون۳ جان خود را از دست داده‌اند، افزود: مسئولان وزارت نیرو این از دست دادن جان را اتفاقی عادی می‌دانند ولی احداث سد و محاصره روستاها و کشته شدن مردم به دلیل جابجایی به صورت غیراستاندارد اصلا عادی نیست و مسئولان در این زمینه نمی‌توانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

وی گفت: به وزیر نیرو تذکر داده‌ایم و با وی نیز جلساتی برگزار کرده‌ایم ولی این مجموعه اصلا اهل تعامل نیست و تنها با مردم مستبدانه برخورد می‌کند و ظلم‌های زیادی به مردم این منطقه روا داشته است و به این دلیل از روش‌های دیگر و قانونی با وی برخورد خواهیم کرد.

درویش خاطرنشان کرد: پل‌های ارتباطی بین مناطق زیر آب رفته و سایر مناطق احداث نشده است و در این زمینه نمی‌توان مردم را به بی‌احتیاطی و کم دقتی محکوم کرد.