خطیب جمعه رامهرمز: ما باطن پر از نیرنگ آمریکا را می‌شناسیم

خورنا: خطیب جمعه رامهرمز گفت: ما باطن پر از نیرنگ و فریب آمریکا را می‌شناسیم و زورگویی‌هایشان را دیده و فراموش نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ابتدا پیرامون مراتب زهد، اظهار کرد: زهد مراتب مختلفی دارد که شامل زهد واجب، زهدسلامت، زهد فضل و زهد خائفین است و اگر در جهت رضایت خداوند حرکت کنیم خداوند ما را به طریق فلاح رهنمون می‌کند.

وی از تمامی مردم و اداراتی که در برپایی جشن‌های دهه انقلاب و همچنین در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کردند، تقدیر و تشکر نمود.

امام جمعه رامهرمز ادامه داد: همبستگی بین جمعیت‌ها از افتخارات این نظام است و ایجاد تفرقه و دودستگی بین این جامعه مذموم است.

موسوی با توجه به خوی استکباری آمریکا، ابراز داشت: حکومت آمریکا، نظام سلطه است و دارای خوی استکباری است، بنابراین ما نباید به ظواهر آمریکا و تحریم‌ها توجه کرده و فریب شیک‌پوشی آنها را بخوریم.

وی اضافه کرد: ما باطن آمریکا را می‌شناسیم و زورگویی‌هایشان را در طول تاریخ دیده و فراموش نمی‌کنیم.

امام جمعه رامهرمز ابراز داشت: مذاکرات با دشمن در جهت برآورده کردن همه خواسته‌های آنان نیست، چراکه که این دشمن عهد‌شکن و دروغگو است.

موسوی در پایان عنوان داشت: تنها راه مقابله با زیاده خواهی‌های دشمن استفاده از ظرفیت‌های داخلی و رعایت حقوق متقابل و حفظ کرامت مردم و عزت ملی و آرمان شهدا است.