مالکان منازل مخروبه شوشتر اخطار دریافت کردند

خورنا: نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: مالکان واحدهای مسکونی مخروبه و متروکه موجود در سطح شهر شوشتر تذکر و اخطار دریافت کرده‌اند.

سیدمحمدرضا حسینی‌مرعشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: املاک قدیمی و مخروبه‌ای در سطح شهر شوشتر وجود دارد که عملا از آنها استفاده نمی‌شود که علاوه بر وجود مناظر نازیبا در شهر باعث بروز مشکلاتی برای مردم نیز شده است و به این دلیل به مالکان در املاک اخطار داده شده است.

وی با اشاره به بندهای قانونی استناد شده برای این اقدام افزود: این اقدام بر اساس ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها این اخطاریه‌ها صادر شده است و در مهلت قانونی برخورد قانونی توسط شهرداری انجام خواهد شد.

وی گفت: این اقدامات در راستای رفع نازیبایی و رفع خطر در سطح بافت قدیم شهر شوشتر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و اجرای آن نیز قویا پیگیری خواهد شد.

مرعشی با اشاره به اینکه برخورد با مظاهر خطرساز برای مردم وظیفه شهرداری است، افزود: در این زمینه باید شهرداری به اعمال قانون بپردازد و تلاش می‌کنیم تا اجرای قانون در این زمینه سریع انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شوشتر به دلیل داشتن بافت تاریخی و فرسوده شهری دارای شرایط ویژه‌ای از نظر مظاهر منازل در معرض خطر است و باید در این زمینه شهرداری با اعمال ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها گامی در راستای بهبود شرایط در مرکز شهر شوشتر بردارد.