حنظل عیدانی: آبادان نیاز به خلق حماسه اقتصادی دارد

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: آبادان امروزی نیاز به خلق حماسه اقتصادی دارد.

حمید حنظل عیدانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پذیرفتن مسوولیت در نظام اسلامی از تکالیف الهی به بندگان صالح است و خدمت بی‌منت، صادقانه، کارآمد و پاسخگویی در مقابل عملکردها از ویژگی‌های یک مدیر توانمند، اخلاق محور و متعهد در نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: آبادان سرشار از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها است که متأسفانه بسیاری از آن‌ها به درستی شناسایی و مورد توجه قرار نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان اضافه کرد: مردم بزرگ و ولایتمدار آبادان بعد از گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی و بازسازی ناکارآمد، دیگر آزمون و خطای تصمیمات مدیریتی را نمی‌توانند، بپذیرند.

حنظل عیدانی در همین خصوص افزود: قبول مسوولیت باید با علم و آگاهی باشد تا در راستای شناخت دقیق مشکلات و  انتخاب راهکارهای مناسب، بیشترین رضایتمندی را برای آحاد جامعه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: خلق حماسه اقتصادی در آبادان می‌بایست سرلوحه بالاترین نماینده محلی دولت باشد چرا که مشکلات عمده مردم عزیز ما اشتغال جوانان، ازدواج، معیشت و ایجاد و اصلاح زیرساختها است.

مشاور سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: فرمانداری آبادان جایگاه ویژه ای است و امید می‌رود در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر ویژه دولت تدبیر و امید شاهد آبادانی آباد و توسعه یافته باشیم.