مسجدسلیمان بزودی به الگویی مناسب برای شرکت های تولید کننده نفت و گاز مبدل می شود

خورنا: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از کاهش و مرتفع شدن مشکلات مرتبط با تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی دو سال آینده خبر داد .

به گزارش خورنا از مسجدسلیمان ، مهندس حمید بورد افزود :با توجه به اجرای برنامه های توسعه ای ،  وضعیت تولید در شرکت مسجدسلیمان روز به روز بهتر شده و به پویایی خودش نزدیک تر می شود .

وی به احداث  تسهیلات جدید فرآورش نفت و گاز در این شرکت اشاره کرد و گفت : با احداث تسهیلات جدید بهره برداری و نمک زدایی ، ظرفیت فرآورش در این شرکت به نحو مطلوبی ارتقاء می یابد .

وی خاطر نشان کرد : با پایان عملیات ساخت واحدهای جدید تا دو سه سال آینده ، مسجدسلیمان به الگوی مناسبی برای شرکت های تولید کننده نفت و گاز مبدل خواهد شد .

عضو هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران در ادامه به متناسب سازی چارت سازمانی در قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور اشاره کرد و گفت : با توجه به پیشرفت خوبی که در زمینه احداث تسهیلات جدید در حوزه عملیاتی این شرکت وجود دارد ضرورت دارد چارت سازمانی این شرکت نیز متناسب با میزان و توان تولیدش ارتقاء یابد .

وی تأمین نیروی انسانی متخصص را از اولویت های این شرکت برشمرد و گفت : لازم است با جذب نیروی انسانی متخصص و همچنین تجهیز سیستم تعمیرات آمادگی لازم برای تحویل گیری و مدیریت کارخانجات جدید بوجود آید .

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از ۵ شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که با پیشینه ای بالغ بر ۱۰۵ سال ، درگستره ای به وسعت ۲۷۰۰۰ کیلومتر مربع مدیریت تولید نفت و گاز از ۱۲ میدان نفتی و ۸ میدان گازی را برعهده دارد .

انتهای خبر/ دانوش صالحی